Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
Místní a přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích.
-
Označení - pojmenování - životní situace
Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
-
Základní informace k životní situaci
Jedná se o místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích. Stanovení místní a přechodné úpravy provozu na místních komunikacích III. a IV. třídy a na veřejně přístupných účelových komunikacích povoluje příslušný správní úřad po projednání s Policií České republiky.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
Osoba, v jejímž zájmu nebo z jejíhož podnětu, by mělo dojít k úpravě dopravního značení.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Splnění všech požadovaných náležitostí.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podáním žádostí k příslušnému správnímu úřadu.
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz, odbor stavebního řádu a přestupků, oddělení stavebního úřadu, náměstí Dr. E. Beneše 555/6, 729 29 Ostrava.
-
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- Žádost o místní úpravu dopravního značení – místní / přechodnou,
- Aktuální výpis z obchodního rejstříku (právnická osoba), kopii živnostenského listu (fyzická osoba podnikající), OP (fyzická osoba),
- Plnou moc k vyřizování úředních záležitostí (oprávnění k vyřizování úředních záležitostí nutno doložit plnou mocí žadatele nebo jeho statutárního zástupce),
- Výkresovou dokumentaci, nejlépe situaci v přehledném měřítku, s originálním potvrzením souhlasného stanoviska Městského ředitelství Policie České republiky – Dopravního inspektorátu, ve složitějších případech stanovisko pracovní skupiny OŘD při Odboru dopravy Magistrátu města Ostravy a 4x kopii této dokumentace.
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Za stanovení dopravního značení se nevybírá žádný poplatek.
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Délka vyřízení žádosti o stanovení místní úpravy provozu (dopravního značení) je 90 dní ode dne doručení žádosti. Délka vyřízení žádosti u přechodného dopravního značení je 30 dnů od podání žádosti, v případech, kdy se dopravním značením dočasně zakáže nebo omezí stání nebo zastavení silničních vozidel je lhůta pro vyřízení žádosti 60 dnů.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
- vlastník (správce) komunikace,
- Policie České republiky,
- případně dotčené organizace, orgány nebo občané.
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Součinnost při vyřizování žádosti, např. urychleným odstraněním případných nedostatků a vad žádosti. Žadatel je povinen dodržovat podmínky Stanovení místní nebo přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích.
-
Elektronická služba, kterou lze využít
Elektronická podatelna (v případě využití e-mailu posta@moap.ostrava.cz je nutné, aby byla e-mailová zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem ve smyslu § 6 odst. 1 zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů)
-
Popis byl naposledy aktualizován
05.02.2024
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno