Sáčky na psí exkrementy

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Sáčky na psí exkrementy

  2. Základní informace k životní situaci

    Vydávání sáčků na psí exkrementy občanům Moravské Ostravy a Přívoz, kteří jsou dle obecně závazné vyhlášky č. 16/2023, držitelem psa.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    Držitel psa, tj. právnická nebo fyzická osoba, která je přihlášena nebo má sídlo na území statutárního města Ostravy, městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz, nebo jeho zástupce (ze zákona či s plnou mocí).

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Zaplacený poplatek za psa (psy) na rok 2024. Sáčky na psí exkrementy je nutné vyzvednout v roce, za který je uhrazen místní poplatek. Za předchozí roky nejsou sáčky zpětně vydávány.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Dostavit se na pokladnu Úřadu městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřad městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz, náměstí Dr. E. Beneše 555/6, 729 29  Ostrava.  

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Kde:

    Úřad městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz, náměstí Dr. E. Beneše 555/6, 729 29 Ostrava

     

    odbor financí a rozpočtu, pokladna

     

    přízemí, vstupní hala

    S kým:

    Petra Hejsková, tel.: 599 442 829

     

    e-mail: 

    Kdy:

    Pondělí 8.00 - 11.30 a 12.30 - 17.00

    Středa 8.00 - 11.30 a 12.30 - 17.00

    Čtvrtek 8.00 - 11.30 a 12.30 - 14.00

  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    Občanský průkaz, případně plnou moc k zastupování jiné osoby.

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Nejsou.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Nejsou.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Do 30. 12. 2024.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Nejsou.

  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Nejsou.

  14. Elektronická služba, kterou lze využít

    Není.

  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje
  16. Jaké jsou související předpisy
  17. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
  18. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  19. Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
  20. Další související informace
  21. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  22. Související životní situace a návody, jak je řešit
  23. Za správnost návodu odpovídá útvar
  24. Kontaktní osoba

    Petra Hejsková, tel.: 599 442 829

    e-mail: 

  25. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
  26. Popis byl naposledy aktualizován

    22.01.2024

  27. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno

  28. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace