Vydání souhlasu s umístěním staveb na pozemky svěřené městskému obvodu
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
Návrh na udělení souhlasu městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz s umístěním stavby na pozemcích městského obvodu
-
Označení - pojmenování - životní situace
Vydání souhlasu s umístěním staveb na pozemky svěřené městskému obvodu
-
Základní informace k životní situaci
Jedná se o agendu týkající se stanoviska městského obvodu jako vlastníka nemovitostí dotčených realizací stavby a účastníka řízení dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
- fyzická osoba starší 18 let (způsobilá k právním úkonům) nebo jí pověřená osoba na základě plné moci,
- právnická osoba.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Podání písemné žádosti, která bude obsahovat:
- základní údaje o žadateli,
- zákres inženýrských sítí, umístění stavby, ve snímku katastrální mapy,
- projektovou dokumentaci včetně technické zprávy,
- stanovisko správce pozemku,
- informaci o parcele,
- telefonní kontakt, popř. e–mailovou adresu,
- plnou moc (pokud jde o zastupování žadatele na základě plné moci).
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podáním písemné žádosti.
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz, odbor majetku, náměstí Dr. E. Beneše 555/6, 729 29 Ostrava.
-
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- Základní údaje o žadateli,
- Zákres inženýrských sítí, umístění stavby ve snímku katastrální mapy,
- Projektovou dokumentaci včetně technické zprávy,
- Stanoviska správce pozemku,
- Informaci o parcele,
- Telefonní kontakt, popř. e–mailovou adresu,
- Plnou moc (pokud jde o zastupování žadatele na základě plné moci).
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Návrh na udělení souhlasu MOb MOaP s umístěním stavby pro územní a stavební řízení.
Lze podat i neformalizovanou písemnou žádost.
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Podání žádosti je bezplatné.
Veškeré náklady hradí žadatel (snímky, výpisy z katastru nemovitostí).
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Lhůty nelze jednoznačně stanovit. Jsou závislé na jednání rady městského obvodu. Běžná doba vyřízení je většinou 2 měsíce.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
Odbory městského obvodu, v případě potřeby odbory Magistrátu města Ostravy.
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
Další činnosti nejsou po žadateli požadovány.
-
Elektronická služba, kterou lze využít
Podání žádosti je možné řešit elektronicky na adresu elektronické podatelny.
-
Popis byl naposledy aktualizován
07.02.2024
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno