Vydání souhlasu s umístěním staveb na pozemky svěřené městskému obvodu

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

Návrh na udělení souhlasu městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz s umístěním stavby na pozemcích městského obvodu

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Vydání souhlasu s umístěním staveb na pozemky svěřené městskému obvodu

  2. Základní informace k životní situaci

    Jedná se o agendu týkající se stanoviska městského obvodu jako vlastníka nemovitostí dotčených realizací stavby a účastníka řízení dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)
    • fyzická osoba starší 18 let (způsobilá k právním úkonům) nebo jí pověřená osoba na základě plné moci,
    • právnická osoba.
  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Podání písemné žádosti, která bude obsahovat:

    • základní údaje o žadateli,
    • zákres inženýrských sítí, umístění stavby, ve snímku katastrální mapy,
    • projektovou dokumentaci včetně technické zprávy,
    • stanovisko správce pozemku,
    • informaci o parcele,
    • telefonní kontakt, popř. e–mailovou adresu,
    • plnou moc (pokud jde o zastupování žadatele na základě plné moci).
  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podáním písemné žádosti.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřad městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz, odbor majetku, náměstí Dr. E. Beneše 555/6, 729 29 Ostrava.

  7. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    • Základní údaje o žadateli,
    • Zákres inženýrských sítí, umístění stavby  ve snímku katastrální mapy,
    • Projektovou dokumentaci včetně technické zprávy,
    • Stanoviska správce pozemku,
    • Informaci o parcele,
    • Telefonní kontakt, popř. e–mailovou adresu,
    • Plnou moc (pokud jde o zastupování žadatele na základě plné moci).
  8. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  9. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Podání žádosti je bezplatné.

    Veškeré náklady hradí žadatel (snímky, výpisy z katastru nemovitostí).

  10. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Lhůty nelze jednoznačně stanovit. Jsou závislé na jednání rady městského obvodu. Běžná doba vyřízení je většinou 2 měsíce.

  11. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Odbory městského obvodu, v případě potřeby odbory Magistrátu města Ostravy.

  12. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Další činnosti nejsou po žadateli požadovány.

  13. Elektronická služba, kterou lze využít

    Podání žádosti je možné řešit elektronicky na adresu elektronické podatelny.

  14. Popis byl naposledy aktualizován

    07.02.2024

  15. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno