Volné pracovní místo - referent pohledávek
Popis pracovní pozice:
Hlavní pracovní náplní referenta pohledávek je komplexní zajišťování jejich vymáhání - tato agenda v sobě zahrnuje několik činností, a to zejména zpracovávání návrhů na výkon rozhodnutí, přihlašování pohledávek do insolvenčního řízení, předkládání návrhů orgánům městského obvodu na uzavření dohod o splátkách dluhu a s tím související zajišťování uzavření dohod o splátkách dluhů včetně kontroly jejich dodržování. V případě neplnění termínu splátek pak samotné zajišťování výkonu exekuce. Kromě výše uvedeného má referent na starost také evidenci a sledování finančního majetku (zpracovávání bankovního výpisu příjmového účtu včetně identifikace a párování příjmů, ověřování platebních povinností, vystavování předpisných, odpisných a přeúčtovacích platebních poukazů, kontrola účetních sestav).
Další důležité informace k pracovní pozici:
- pružná pracovní doba, přičemž základní (povinná) část pracovní doby vypadá takto: PO, ST 08:00 - 17:00 hod.; ÚT, ČT 08:00 - 14:00 hod.; PÁ 08:00 - 12:00 hod.
- pracoviště je v centru Ostravy na adrese náměstí Dr. E. Beneše 555/6, 729 29 Ostrava
- na oddělení místních poplatků a pohledávek pracuje 7 zaměstnanců včetně vedoucího oddělení
Co požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost právních předpisů ve věcech souvisejících s charakteristikou práce, zejména občanského zákoníku, občanského soudního řádu, exekučního řádu, insolvenčního zákona a zákona o obcích
- uživatelská znalost MS Office
- velmi dobré komunikativní dovednosti
- rozhodnost, samostatnost, spolehlivost
-
znalost programu Radnice VERA výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou (nikoliv podmínkou:))
Co nabízíme:
- různorodou práci v oblasti vymáhání pohledávek
- platové ohodnocení se pohybuje v rozpětí od 21.710,- Kč do 31.820,- Kč dle započitatelné praxe s možností přiznání osobního příplatku po zkušební době
- čtvrtletní odměny
- perspektivu stabilního zaměstnání
- 5 týdnů dovolené, 2 sick days (pokud u nás vydržíte alespoň 5 let, počet sick days se navyšuje na 4 dny)
- příspěvek na stravu v hodnotě 150,- Kč/den (bez nutnosti příspěvku zaměstnance)
- jednorázový příspěvek ve výši 13.000,- Kč na rekreaci, rehabilitaci, sport a ostatní služby na daný kalendářní rok
- měsíční příspěvek ve výši 500,- Kč na penzijní nebo životní pojištění
- prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele
- doprava MHD zdarma od 06:00 hod. do 18:00 hod.
Doba, na kterou se pracovní poměr sjednává: doba neurčitá
Termín nástupu: červenec 2024
Lhůta, pro podání nabídek: 24. květen 2024
V případě zájmu je nutné splnit podmínky pro přihlášení se do výběrového řízení, které jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení výběrové řízení - ZDE.
Pokud máte ohledně nabízené pozice doplňující dotazy, neváhejte mě kontaktovat na e-mailu: daniela.durajova@moap.ostrava.cz nebo telefonu 725528721.