Volné pracovní místo - referent pohledávek

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude zodpovědný/á za zajišťování výkonu agendy související s vymáháním pohledávek.

Popis pracovní pozice:

Hlavní pracovní náplní referenta pohledávek je komplexní zajišťování jejich vymáhání - tato agenda v sobě zahrnuje několik činností, a to zejména zpracovávání návrhů na výkon rozhodnutí, přihlašování pohledávek do insolvenčního řízení, předkládání návrhů orgánům městského obvodu na uzavření dohod o splátkách dluhu a s tím související zajišťování uzavření dohod o splátkách dluhů včetně kontroly jejich dodržování. V případě neplnění termínu splátek pak samotné zajišťování výkonu exekuce. Kromě výše uvedeného má referent na starost také evidenci a sledování finančního majetku (zpracovávání bankovního výpisu příjmového účtu včetně identifikace a párování příjmů, ověřování platebních povinností, vystavování předpisných, odpisných a přeúčtovacích platebních poukazů, kontrola účetních sestav). 

Další důležité informace k pracovní pozici:

  • pružná pracovní doba, přičemž základní (povinná) část pracovní doby vypadá takto: PO, ST 08:00 - 17:00 hod.; ÚT, ČT 08:00 - 14:00 hod.; PÁ 08:00 - 12:00 hod.
  • pracoviště je v centru Ostravy na adrese náměstí Dr. E. Beneše 555/6, 729 29 Ostrava
  • na oddělení místních poplatků a pohledávek pracuje 7 zaměstnanců včetně vedoucího oddělení

 Co požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • znalost právních předpisů ve věcech souvisejících s charakteristikou práce, zejména občanského zákoníku, občanského soudního řádu, exekučního řádu, insolvenčního zákona a zákona o obcích
  • uživatelská znalost MS Office
  • velmi dobré komunikativní dovednosti
  • rozhodnost, samostatnost, spolehlivost
  • znalost programu Radnice VERA výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou (nikoliv podmínkou:))

Co nabízíme:

  • různorodou práci v oblasti vymáhání pohledávek
  • platové ohodnocení se pohybuje v rozpětí od 21.710,- Kč do 31.820,- Kč dle započitatelné praxe s možností přiznání osobního příplatku po zkušební době
  • čtvrtletní odměny
  • perspektivu stabilního zaměstnání
  • 5 týdnů dovolené, 2 sick days (pokud u nás vydržíte alespoň 5 let, počet sick days se navyšuje na 4 dny)
  • příspěvek na stravu v hodnotě 150,- Kč/den (bez nutnosti příspěvku zaměstnance)
  • jednorázový příspěvek ve výši 13.000,- Kč na rekreaci, rehabilitaci, sport a ostatní služby na daný kalendářní rok
  • měsíční příspěvek ve výši 500,- Kč na penzijní nebo životní pojištění
  • prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele
  • doprava MHD zdarma od 06:00 hod. do 18:00 hod.

Doba, na kterou se pracovní poměr sjednává: doba neurčitá

Termín nástupu:  červenec 2024

Lhůta, pro podání nabídek: 24. květen 2024

V případě zájmu je nutné splnit podmínky pro přihlášení se do výběrového řízení, které jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení výběrové řízení - ZDE.

Pokud máte ohledně nabízené pozice doplňující dotazy, neváhejte mě kontaktovat na e-mailu: daniela.durajova@moap.ostrava.cz nebo telefonu 725528721.