Volné pracovní místo - ekonom

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude zodpovědný/á za zajišťování části rozpočtu městského obvodu, jeho sestavování, sledování jeho plnění aj.

Popis pracovní pozice:

Hlavní pracovní náplní ekonoma je především sestavování rozpočtu přiděleného odboru našeho úřadu a  zabezpečení jeho ekonomické agendy - pod tím si můžeme představit činnosti jako např. zpracovávání objednávek a zajištění jejich finančního krytí nebo vyřizování a likvidace faktur. V případě rozpočtu se jedná o jeho sledování, kontrolu plnění nebo třeba předkládání úprav. Kromě výše uvedeného má ekonom na starost také zpracovávání záloh a vyúčtování energií v oblasti bytového fondu, kontrolu čerpání a užití přijatých dotací našeho městského obvodu nebo provádění dokladových inventur na svém úseku. 

Další důležité informace k pracovní pozici:

  • pružná pracovní doba, přičemž základní (povinná) část pracovní doby vypadá takto: PO, ST 08:00 - 17:00 hod.; ÚT, ČT 08:00 - 14:00 hod.; PÁ 08:00 - 12:00 hod.
  • pracoviště je v centru Ostravy na adrese náměstí Dr. E. Beneše 555/6, v krásných prostorách:)
  • na oddělení ekonomiky a účetnictví pracuje 13 zaměstnanců včetně vedoucího oddělení

 Co požadujeme:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v ekonomickém oboru - vhodné také pro absolventy bez zkušeností, rádi je zaučíme:)
  • orientace v zákoně o obcích, v zákoně o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve vyhlášce o rozpočtové skladbě, v zákoně o dani z přidané hodnoty, ve Statutu města Ostravy, a to ve věcech souvisejících s charakteristikou práce
  • uživatelská znalost MS Office - zejména MS Word, MS Excel a MS Outlook 
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativní schopnosti
  • ekonomické povědomí, pozitivní vztah k číslům
  • praxe na úřadě výhodou, nikoliv podmínkou!!!

 

Co nabízíme:

  • zajímavou práci v oblasti ekonomiky a rozpočtování
  • platové ohodnocení se pohybuje v rozpětí od 21.710,- Kč do 31.820,- Kč dle započitatelné praxe s možností přiznání osobního příplatku po zkušební době
  • perspektivu stabilního zaměstnání
  • 5 týdnů dovolené, 2 sick days (pokud u nás vydržíte alespoň 5 let, počet sick days se navyšuje na 4 dny)
  • bezplatné a vyhrazené parkování v docházkové vzdálenosti 5 minut od úřadu
  • příspěvek na stravu v hodnotě 150,- Kč/den (bez nutnosti příspěvku zaměstnance)
  • jednorázový příspěvek ve výši 13.000,- Kč na rekreaci, rehabilitaci, sport a ostatní služby na daný kalendářní rok 
  • měsíční příspěvek ve výši 500,- Kč na penzijní nebo životní pojištění 
  • prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele
  • doprava MHD zdarma od 06:00 hod. do 18:00 hod.

 

Doba, na kterou se pracovní poměr sjednává: určitá - po dobu mateřské a rodičovské dovolené zaměstnankyně - předpoklad 3 roky

Termín nástupu: září 2024 

Lhůta, pro podání nabídek: 17. červen 2024

Kontaktní osoba: Ing. Daniela Durajová, personalista

V případě zájmu prosím zasílejte životopisy na e-mail: . Pokud Vás k pozici zajímají ještě nějaké další bližší informace, můžete mě kontaktovat na telefonu 725528721.