Volné pracovní místo - investiční referent - administrátor veřejných zakázek

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starost komplexní zabezpečení procesu zadávání veřejných zakázek malého rozsahu.

Popis pracovní pozice:

Celý proces zadávání veřejných zakázek, který má administrátor na starost, můžeme rozdělit do několika fází:

  • tvorba a revize zadávacích podmínek
  • stanovování kritérií hodnocení
  • administrace doručených nabídek
  • příprava protokolů, rozhodnutí a jiných dokumentů souvisejících s administrovanými zadávacími řízeními
  • příprava podkladů pro jednání komisí
  • oznámení o výběru nejvhodnější nabídky (administrativní zabezpečení)
V průběhu celého procesu pracuje referent s elektronickým nástrojem pro zadávaní veřejných zakázek (TENDER ARENA).

Další důležité informace k pracovní pozici:

  • pružná pracovní doba, přičemž základní (povinná) část pracovní doby vypadá takto: PO, ST 08:00 - 17:00 hod.; ÚT, ČT 08:00 - 14:00 hod.; PÁ 08:00 - 12:00 hod.
  • pracoviště je v centru Ostravy na adrese Tyršova 12, 702 00 Ostrava
  • na oddělení investic pracuje 7 zaměstnanců včetně vedoucího oddělení

 Co požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání 
  • znalost právních předpisů ve věcech souvisejících s charakteristikou práce, zejména zákona o obcích, zákona o zadávání VZ, Statutu města Ostravy
  • orientace ve stavebních a technických výkresech včetně průvodních a souhrnných technických zpráv
  • uživatelská znalost MS Office
  • organizační schopnosti
  • rozhodnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
  • vysoké pracovní nasazení

Co nabízíme:

  • různorodou a zajímavou práci v oblasti veřejných zakázek
  • skvělý kolektiv, který si navzájem pomáhá a podporuje se
  • platové ohodnocení se pohybuje v rozpětí od 23.390,- Kč do 34.370,- Kč dle započitatelné praxe s možností přiznání osobního příplatku po zkušební době
  • čtvrtletní odměny
  • perspektivu stabilního zaměstnání
  • 5 týdnů dovolené, 2 sick days (pokud u nás vydržíte alespoň 5 let, počet sick days se navyšuje na 4 dny)
  • příspěvek na stravu v hodnotě 150,- Kč/den (bez nutnosti příspěvku zaměstnance)
  • jednorázový příspěvek ve výši 13.000,- Kč na rekreaci, rehabilitaci, sport a ostatní služby na daný kalendářní rok
  • měsíční příspěvek ve výši 500,- Kč na penzijní nebo životní pojištění
  • prohlubování kvalifikace prostřednictvím školení na náklady zaměstnavatele
  • kurzy anglického jazyka 
  • parkování v centru Ostravy zajištěno
  • doprava MHD zdarma od 06:00 hod. do 18:00 hod.

Počet obsazovaných míst: 1

Doba, na kterou se pracovní poměr sjednává: doba neurčitá

Termín nástupu:  listopad 2024

Lhůta, pro podání nabídek: 25. říjen 2024

V případě zájmu je nutné splnit podmínky pro přihlášení se do výběrového řízení, které jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení výběrové řízení - ZDE.

Pokud máte ohledně nabízené pozice doplňující dotazy, neváhejte mě kontaktovat na e-mailu: daniela.durajova@moap.ostrava.cz nebo telefonu 725528721.