Informace o omezení úředních hodin

25/1 2021

V souvislosti s prodlouženým nouzovým stavem a aktuálními krizovými opatřeními informujeme, že od 1. do 14. února 2021 (s předpokladem prodloužení tohoto opatření po dobu nouzového stavu) jsou na všech pracovištích Úřadu městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz omezeny úřední hodiny pro veřejnost na pondělky dopoledne a středy odpoledne.

Informace o omezení úředních hodin

Pro všechna pracoviště našeho úřadu jsou úřední hodiny pro styk s veřejností stanoveny v rozsahu:

- Pondělí          08:00 – 13:00 hodin

- Středa           12:00 – 17:00 hodin

Nad rámec těchto hodin bude styk s veřejností zajištěn pouze na základě telefonické objednávky (tel. 599 444 444).

Zvažte prosím, zda je k vyřízení vaší záležitosti nutná Vaše osobní přítomnost na úřadě.

Děkujeme za pochopení.