Informace o omezení úředních hodin
V souvislosti s prodlouženým nouzovým stavem a aktuálními krizovými opatřeními informujeme, že od 1. do 14. února 2021 (s předpokladem prodloužení tohoto opatření po dobu nouzového stavu) jsou na všech pracovištích Úřadu městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz omezeny úřední hodiny pro veřejnost na pondělky dopoledne a středy odpoledne.
Pro všechna pracoviště našeho úřadu jsou úřední hodiny pro styk s veřejností stanoveny v rozsahu:
- Pondělí 08:00 – 13:00 hodin
- Středa 12:00 – 17:00 hodin
Nad rámec těchto hodin bude styk s veřejností zajištěn pouze na základě telefonické objednávky (tel. 599 444 444).
Zvažte prosím, zda je k vyřízení vaší záležitosti nutná Vaše osobní přítomnost na úřadě.
Děkujeme za pochopení.